19.10.13

Copenhagen my love


Igår kom jeg hjem fra den skønneste tur til København hvor jeg har boet i tre dage hos min dejlige søster. Min konfirmationsgave af hende var nemlig en koncert med John Mayer i Forum her onsdag aften, og det var så fantastisk en oplevelse. Jeg nød hvert sekund, og jeg glemmer aldrig den dag. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære og spille guitar, så torsdag tog vi ind i 4Sound hvor jeg prøvede nogle forskellige guitarer, for at finde ud af hvilken der er bedst for mig at spille på, det var virkelig fedt. Fredag kom min mor ved 13-tiden, og vi gik alle tre en tur i Dragør, den hyggeligste by på Amager. Der var de fineste huse, og det var helt gammeldags og hyggeligt. Vi kiggede også i en butik med en masse fine sager, kufferter, puder, skilte med citater, og lækkert slik fra Gudhjem. Nu slapper jeg bare af og nyder de sidste dage af en skøn efterårsferie, hører John Mayer og drikker varm kakao

6 kommentarer:

  1. Skønt at du havde en god tur! ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, meget skønt. Skriver lige til dig! ♥

      Slet
  2. København er bare en skøn by! Jeg tror faktisk, jeg kender nogle, der bor i en af de lejligheder oven over den synoptik der er på dit billede, haha. Ellers virkelig flot blog du har. Rigtig fint og enkelt layout! Jeg har selv lige startet en ny blog op efter en pause fra blogverdnen, og jeg ville blive rigtig glad, hvis du måske havde lyst til at kigge forbi :-)

    http://drysseri.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nå hvor sjovt. Tusind tak, jeg kigger da på din blog :-)

      Slet