12.2.14

THE END OF BLOMSTERBARNET

Nej - bare rolig. Det er ikke helt the end, men for bloggens navn er det. Efter længe at have gået og grublet, har jeg endelig besluttet mig for hvad bloggen skal hedde fra nu af. Jeg har i lang tid været utilfreds med navnet Blomsterbarnet, da det slet ikke passer til mig mere. Måske virker det lidt mærkeligt at bloggen pludselig skifter til et helt nyt navn, men jeg tænker at det også er godt med forandring, og at dette kan blive en ny start (på en eller andet måde). Bloggens url-adresse vil også blive ændret, men det kommer der mere om på et senere tidspunkt.

Men nu til den endelige beslutning. Jeg har valgt at bloggen fra nu af skal hedde Neon. Jeg kan godt lide enkeltheden over navnet, og så er neonfarver altså også flotte + at det jo også er titlen på en af John Mayers fantastiske sange

BTW. er der også lavet lidt ændringer i layoutet, men ikke det helt store. Tak til Naja, for at hjælpe mig med HTML-koderne, nu er jeg ved at have styr på det

Fortæl mig hvad I synes om navnet!

2 kommentarer:

  1. Alt hvad jeg kan sige om det nye layout er... AT JEG ELSKER DET ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg sandelig også, tak for hjælpen med koderne ♥

      Slet