31.3.14

NEW STUFF


Clinique Chubby Stick Moisturizing Lip Color Balm, 175 kr. // Alt i en rens 250 ml, 65 kr. // gina tricot Kate sunglasses, 79 kr. // gina tricot halskæde // H&M Jersey basic, 50 kr. // gina tricot Vera top, 79. kr // gina tricot Marie knitted sweater, 149 kr

Her ser I så de dejlige ting jeg fik købt da vi var på Strøget i lørdags. Jeg har længe manglet nogle helt basic tees, og nu har jeg endelig fået dem, så det bliver godt at have det der basic alternativ som jeg har haft brug for SÅ mange gange! Jeg er enormt glad for alle tingene, og jeg er sikker på at de nok skal blive brugt en hel del. Nu vil jeg bare slappe af og nyde at jeg ingen lektier har

4 kommentarer:

  1. Uh, sikke nogle fine ting Sarah! Jeg er helt vild med de solbriller dér! :-)
    wawales.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det synes jeg også! Det er jeg også!

      Slet
  2. Har ønsket mig så længe den der fra Clinique!!
    Den er over the top fed. <3

    Vil du følges over GFC og Bloglovin? <3

    http://amorspil.blogspot.dk/ :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også så lækker!

      Jeg kigger da gerne på din blog :)

      Slet