12.1.14

Healthy lifestyle-ish


Hej kæreste læsere. Her efter nytår er jeg begyndt at spise en del sundere, og det har ikke noget at gøre med nogle new years resolutions, og måske er det egentlig rimelig smart, for det er ikke så tit at de forsæt bliver holdt. Især når jeg kommer hjem fra skole, er jeg begyndt at spise meget sundere, og på disse billeder kan I se hvad jeg blandt andet har fået. Jeg er meget glad for nutella og pålægchokolade, og det indeholdt min frokost også tit, men nu er det slut med det. Jeg ville egentlig bare lige dele med jer at jeg for det første er blevet en rigtig avocado-freak, og at jeg for det andet vel egentlig lever et sundere liv nu, og det er jeg ret glad for. Jeg overvejer også meget om jeg skal begynde i motionscentret, jeg trænger i hvert fald til at dyrke noget mere motion!

6 kommentarer:

  1. Årh, det ser lækkert ud!! Synes faktisk ofte sundt mad er mere lækkert end det usunde, man har tendens til at spise efter skole. Fedt du spiser sundt <3
    ps avocado er Gud

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fordi det var lækkert! Jeg er helt enig med dig <3
      yes it is

      Slet
  2. Hej kæreste blogger ♥
    Som du jo allerede ved, er jeg også begyndt at spise sundt, men en anden ting jeg måske også begynder på, er de der avocadoer der, som du introducerede mig for hehe..

    SvarSlet
  3. Virkelig dejlig blog du har dig :)

    SvarSlet