19.1.14

Tumblr inspo



I fredags var det min fødselsdag, så hele weekenden har bare været fuld af hygge, , og jeg har derfor ikke haft tid til at blogge, men nu er jeg på banen igen! Der kommer muligvis nogle billeder af mine gaver

Jeg ville egentlig bare lige dele nogle billeder fra tumblr som jeg har sat sammen, og som jeg synes er meget inspirerede. Der er både tøj, indretning, mad, og Elin Kling, Haim, Cara Delevingne og Olsen-søstrene som jeg synes er så smukke og stilfulde, og som jeg kan blive ved med at reblogge billeder af

3 kommentarer:

  1. Hejsa.

    Jeg havde bloggen Turquise And Caicos. :)

    Jeg har startet en ny blog, og ville spørge om du ville følges der? <3

    http://amorspil.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Super lækre billeder du har fundet frem og gud hvor ser den blåbær trifli bare lækker ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er nogle super lækre billeder, især den trifli ;)

      Slet